ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΕΒΕΠ:”1 Πρόταση για Χριστούγεννα με δώρα στο σπίτι & 7 συμβουλές για ηλεκρονικές πωλήσεις,αγορές,συναλλαγές

* Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ «ΥΒΡΙΔΙΚΕΣ» ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τα τρία βήματα που προτείνει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ & ΠΕΣΑ Βασίλης Κορκίδης προς τις ΜμΕ εμπορικές επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής για την αντιμετώπιση της περιόδου των «lockdown» στην αγορά, είναι τα εξής:

  1. Αποκτήστε ΚΑΔ μέσω ΤΑΧΙSNET για διαδικτυακές και τηλεφωνικές πωλήσεις, καθώς και για δυνατότητα παράδοσης εμπορευμάτων κατ’οίκον «delivery».
  2. Ζητήστε ειδικά τιμολόγια και δωρεάν SMS και κλήσεις από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας μέσω των επαγγελματικών πακέτων.
  3. Συνεργαστείτε με RADIOTAXI ή με ίδια μέσα, κάντε παραδόσεις το οκτάωρο 10:00-18:00, αυθημερόν ή εντός 24 ωρών, και αξιοποιήστε υπέρ σας την εορταστική περίοδο, τώρα που υπάρχει «μποτιλιάρισμα» στα μεγάλα e-shops αλλά και τα city Logistics.

Επικοινωνήστε την καμπάνια «ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΔΩΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ» και συνεχίστε  να προσφέρετε αυτήν την υπηρεσία, τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο, ακόμα και όταν με το καλό ανοίξουν τα μικρά εμπορικά καταστήματα, αλλά και μέχρι να λειτουργήσει το «Digital Open Mall» και το «click away». Κρατήστε τους μόνιμους και κερδίστε νέους πελάτες με αγορές και πωλήσεις «από το ράφι στον πελάτη».

* Κ.Α.Δ. ΓΙΑ «ΠΩΛΗΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ & DELIVERY»

>>52.61 Λιανικό εμπόριο που διενεργείται από εμπορικούς οίκους μέσω ταχυδρομικών παραγγελιών

>>52.61.1 Λιανικό εμπόριο από επιχειρήσεις πωλήσεων με αλληλογραφία

>>52.61.11 Λιανικό εμπόριο από επιχειρήσεις πωλήσεων με αλληλογραφία, ειδικευμένων στα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και τον ιματισμό

>>52.61.12 Λιανικό εμπόριο από επιχειρήσεις πωλήσεων με αλληλογραφία, ειδικευμένων σε άλλα αγαθά (εκτός από κλωστοϋφαντουργικά)

>>52.61.13 Λιανικό εμπόριο από μη ειδικευμένες επιχειρήσεις πωλήσεων με αλληλογραφία

>> 47.19.10.02 υπηρεσιών ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ’οίκον (e-shop κτλ.)

* ΟΙ 7 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Ενόψει των εμπορικών προσφορών της Black Friday στις 27 Νοεμβρίου, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή εξέδωσε οδηγίες προς τους καταναλωτές, συνιστώντας τους να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών τους και να ελέγχουν αν παρέχονται οι ακόλουθες πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα:

  1. Η ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, τηλέφωνα επικοινωνίας, e-mail, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμός ΓΕΜΗ),
  2. Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος,
  3. Η συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν εξόδων σε περίπτωση επιστροφής κ.λπ.).
  4. Η διαθεσιμότητα, τρόπος πληρωμής και αποστολής του προϊόντος,
  5. Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, καθώς και η πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.
  6. Σημειώνεται ότι ένας ιστότοπος είναι ασφαλής εάν εμφανίζεται εικονίδιο ασφαλείας (μια κλειδαριά πάνω αριστερά στον browser και ηλεκτρονική διεύθυνση που ξεκινάει με https://).
  7. Συστήνεται επίσης στους καταναλωτές να μην παρέχουν ευαίσθητα δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας, να αγνοήσουν τις προσφορές που εμφανίζονται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία τους και να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα. Σε περιπτώσεις άγνωστων ηλεκτρονικών καταστημάτων και πριν προχωρήσουν στη συναλλαγή, να διερευνούν στο διαδίκτυο και να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές.

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

To Top