NEWS

«Φρενάρει» το τραμ το κτίριο στην Ομ. Σκυλίτση

Του Συμεών Πεϊμανίδη

«Φρένο» στην κυκλοφορία του τραμ στους δρόμους του Πειραιά συνεχίζει να βάζει το κτίριο στην οδό Όμηρίδου Σκυλίτση, που έχει καεί τουλάχιστον τρεις φορές στο παρελθόν.

Ο Δήμος Πειραιά και άλλοι φορείς έχουν καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ούτως ώστε να διατηρηθεί ένα τμήμα της πρόσοψής του. Επίσης, ανέλαβε και εκτέλεσε τη μερική κατεδάφισή του κτιρίου, προτάσσοντας την ασφάλεια των πολιτών.

Άλλωστε, προσωπικά ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, είχε επισημάνει σε όλους τους τόνους το «παράλογο» του πράγματος, να θεωρείται δηλαδή ένα ολοκληρωτικά κατεστραμμένο οικοδόμημα «έργο τέχνης».

Στο σήμερα

Όπως εξηγεί στο Κανάλι 1 ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Χαιρέτας, οι συρμοί του τραμ είναι καθόλα έτοιμοι να εκτελέσουν τα απαιτούμενα δοκιμαστικά δρομολόγια –διάρκειας τριών εβδομάδων-, μόλις τους δοθεί το πράσινο φως. Ωστόσο, για να γίνει αυτό θα πρέπει να αρθεί το θέμα της «επικινδυνότητας» του κτίσματος, κάτι που φαίνεται να έχει σταματήσει να υφίσταται μετά τη στήριξή του. Επ’ αυτού ο κος. Χαιρέτας εκτίμησε πως το θέμα από την πλευρά της πολεοδομίας θα λυθεί άμεσα, ίσως τις προσεχείς ημέρες. Μετά, η τροχαία της πόλης θα πρέπει να απελευθερώσει το δρόμο από τις πλαστικές προστατευτικές μπαριέρες.

Το κτίριο της Ομηρίδου Σκυλίτση στις φλόγες.

Άγνωστο, λοιπόν, το πότε θα γίνει η έλευση του Τραμ στον Πειραιά. Πιθανώς, η καθυστέρηση να μην είναι μεγάλη. Το σίγουρο, πάντως, είναι πως μαζί με την παράδοση του έργου στο επιβατικό κοινό, θα έρθουν και οι νέου τύπου συρμοί που παρέλαβε η «Αττικό Μετρό».

Θετικό μήνυμα για το συγκοινωνιακό έργο είναι πως με την τελική παράδοση του έργου, υπάρχει ο σχεδιασμός να αξιοποιηθεί η στάση «Πικροδάφνη» και ως σταθμός μετεπιβίβασης. Αυτό, εκτιμά ο κος. Χαιρέτας, ότι θα διευκολυνθεί η μετακίνηση των πολιτών.

Μεγάλο ενδιαφέρον για τους συρμούς της γραμμής 1

Προχωρά το έργο της πλήρους ανακατασκευής των δεκατεσσάρων παλαιότερων  συρμών της γραμμής 1 του μετρό (πρώην ηλεκτρικός). Αναφερόμενος στο θέμα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ, μας μετέφερε πως το ενδιαφέρον από εταιρίες που θέλουν να αναλάβουν το «λίφτινγκ» είναι μεγάλο και τόνισε πως το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2021-2027. «Οι συρμοί με την ανακατασκευή θα αποκτήσουν 25-30 χρόνια ζωής», είπε ο κος. Χαιρέτας, χωρίς ωστόσο να γνωρίζει το πού θα εκτελεστούν οι εργασίες. Μια λύση ίσως ήταν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, όπου κατασκευάστηκε μεγάλη μερίδα των βαγονιών. Κάτι τέτοιο όμως δεν φαίνεται να προκρίνεται ως λύση, τουλάχιστον προς ώρας.

Πηγή Κανάλι   1

 

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

To Top