ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

 

 

actualites

 

ΥΓΕΙΑ

Γενικό Κρατικό Νίκαιας: Χιλιάδες ιατρικοί φάκελοι σε κούτες σε δημόσιους χώρους του νοσοκομείου (βίντεο)

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Η υποδοχή του Κ.Μητσοτάκη από την Α.Μέρκελ στο Βερολίνο – Δείτε τις κοινές δηλώσεις (βίντεο-φώτο) (upd)

Τι απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις Γερμανικές Επανορθώσεις [ΒΙΝΤΕΟ]

Η απάντηση του Μητσοτακη όταν τον ρώτησε η Μερκελ πως έμαθε τόσο καλά Γερμανικά.

ΜΑΛΙΣΤΑ…. Συνάντηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με το Προεδρείο του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος…..

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

«Κλείδωσε» το master plan του ΟΛΠ – Στα 800 εκατ. ευρώ η επένδυση

Μινέρβα: Ποιος την απέκτησε; – Αλλαγή στο «τιμόνι» μετά από 42 χρόνια

ΣΚΑΝΔΑΛΑ

Έξαλλοι στη ΓΕΝΟΠ για τη μείωση των εκπτώσεων σε λογαριασμούς εργαζομένων

Αντί να στηρίξουμε τα χωριά μας, τα εξοντώνουμε – Πρόστιμο 21.000 ευρώ από τον ΕΦΚΑ στο μοναδικό καφενείο ορεινού χωριού

 

Ποινική δίωξη κατά του Ανδρέα Λοβέρδου για δωροδοκία στην υπόθεση Novartis ζητά η εισαγγελέας

«Όργιο» φοροδιαφυγής στα νησιά: 6.500.000€ «μαύρα» αποκάλυψε η ΑΑΔΕ

Έξαλλοι οι κάτοικοι της Μυκόνου με το βίντεο κλιπ του J Balvin – Μαύρα κοράκια και αίματα σε εκκλησίες (βίντεο)

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ

SOS εκπέμπουν οι Λιμενικοί Λέσβου: «Η κατάσταση με τους αλλοδαπούς μυρίζει “μπαρούτι”» – Τί αναφέρουν σε επιστολή

Η χώρα χωρίς σύνορα: 14 λέμβοι με αλλοδαπούς μέσα σε 30′ μπήκαν στην Ελλάδα και έκαναν απόβαση στην Λέσβο!

Εκτός ελέγχου η κατάσταση στη Μόρια: Πάνω από 10.000 οι αλλοδαποί!

Aλλοδαποί πολιορκούν τον σταθμό Λαρίσης – Εχουν διακοπεί τα δρομολόγια

Νέα αστυνομική επιχείρηση στη Θεσσαλονίκη – Συνελήφθησαν 53 αλλοδαποί

A.Μέρκελ για μεταναστευτικό: «Είμαστε μακριά από μια βιώσιμη λύση» – Αλλαγές στο άσυλο προανήγγειλε ο Μητσοτάκης

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η συνοδηγός «καρφώνει» τον 28χρονο για το τροχαίο στο Αίγιο: «Του ζήτησα να σταματήσουμε πολλές φορές μετά το δυστύχημα»

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Λαμία με 18χρονο οδηγό που έτρεχε να ξεφύγει γιατί δεν είχε δίπλωμα

Έγκλημα στον Κορυδαλλό: Ένα…Πόκεμον οδήγησε στους δολοφόνους

Θεσσαλονίκη: Επίθεση με μολότοφ σε σύνδεσμο οπαδών του ΠΑΟΚ

Ληστεία σε τράπεζα: «Παπάς» με καλάσνικοφ άρπαξε 130.000 ευρώ

Απειλές Ρομά στον Δήμαρχο Θερμαϊκού: «Θα κάνεις ότι λέμε αλλιώς θα μιλήσουν τα καλάσνικοφ» (βίντεο)

Κυπαρισσία: Ο σύζυγος φέρεται να πυροβόλησε τη γυναίκα του και μετά αυτοκτόνησε

Κύπρος – Τραγωδία: Μάνα σκότωσε το παιδί της και μετά προσπάθησε να αυτοκτονήσει

Θεσσαλονίκη: Δύο υπήκοοι Σλοβακίας συνελήφθησαν στους ελέγχους – Είχαν πάνω τους μαχαίρια

Εκτός ελέγχου. Οκτώ πορτοφόλια μέσα σε 3 ώρες, μόλις σε έναν σταθμό ξάφρισαν οι συμμορίες.

Πόσες φορές να επαναληφθεί η ίδια τραγωδία; Τέρμα καταπλάκωσε 9χρονο και στη Θεσσαλονίκη

Ηράκλειο Κρήτης: Πυροβόλησαν επιχειρηματία στα πόδια

ΔΙΕΘΝΗ

Ιντλιμπ: Σχέδιο απόφασης συζητούν μέλη του ΟΗΕ

Το ιρανικό τάνκερ Adrian Darya άλλαξε πορεία – Βρίσκεται ανάμεσα στις ακτές της Τουρκίας και της Κύπρου

Χαμάς: Το Ισλαμικό Κράτος έχει διεισδύσει στη Γάζα…

Σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην Ιαπωνία

Χάος στην Ινδονησία: Οργισμένοι διαδηλωτές καίνε κτίρια και πυρπολούν αυτοκίνητα (φωτό)

Μεγάλη ανησυχία στην Αμερική – ο τυφώνας Dorian ανάγεται σε κατηγορία 5 έξω από τις ακτές της Φλόριντα

ΗΠΑ: Φοιτητής στη Βόρεια Καρολίνα σχεδίαζε μαζική εκτέλεση στο πανπιστήμιό του τα Χριστούγεννα (φωτο)

Ισχυρός σεισμός τώρα στο Όρεγκον

Aλβανία: Ο υιός του Τζορτζ Σόρος συναντήθηκε ξανά με τον Έντι Ράμα

Συνάντηση Ζ.Ζάεφ με τον «βασιλιά της μαριχουάνας»: «Θα κάνουμε τα Σκόπια παγκόσμια υπερδύναμη στην… κάνναβη»

Αντιδράσεις για την απόφαση Τζόνσον να αναστείλει την λειτουργία της Βουλής

Περνάει στην επίθεση ο Μ.Σαλβίνι: Καλεί σε διαδηλώσεις στη Ρώμη – «Η Ιταλία δεν θα είναι δούλος κανενός»

Μέρκελ – Πούτιν: Συζήτησαν για συνάντηση κορυφής στην Ουκρανία

 

ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ

Εορτάζοντες την 29ην του μηνός Αυγούστου

Λόγος στὴν ἀποτομὴ τῆς κεφαλῆς τοῦ Τιμίου Προδρόμου

Γιατί έπεσε η Τιμία Κεφαλή του Προδρόμου; Χαράλαμπος Μηνάογλου

Ὁ καθηγητὴς Τσελλεγγίδης τάσσεται στὸ πλευρὸ τοῦ Μητρ. Μόρφου. Μὲ πατερικὲς θέσεις ἀναιρεῖ τὶς ψεύτικες καὶ ἀθεολόγητες κατηγορίες

Ικανοποιημένος ο Β@@@ΟΛΥΜΑίος με την τοποθέτηση (του εφοπλιστού) Μαρτίνου στο Άγιον Όρος !….

Στην εξομολόγηση πηγαίνουμε όχι για να κοινωνήσουμε, αλλά επειδή μετανοούμε και θέλουμε να καθαρθούμε από την αμαρτία μας.

Will I really not inherit the Heavenly Kingdom?

Οταν ο Σπύρος Μπιμπίλας δήλωνε πως η βάπτιση είναι… βιασμός!

ΑΛΛΑ 

Πνίγηκε κοριτσάκι 4 ετών στη Θάσο – Η ανακοίνωση του Λιμενικού

Πυρκαγιά στο Σούλι Θεσπρωτίας – Καίει σε δασική έκταση

Φωτιά στο Κιλκίς: Ενισχύονται οι πυροσβεστικές δυνάμεις

Προσοχή Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς για αύριο  30.08.19

 

ΙΣΤΟΡΙΚΑ

29 Αυγούστου 1922: Οι Τούρκοι εισβάλλουν στη Σμύρνη – Η καταστροφή

Οι προ-ναζιστικές μέθοδοι του Κεμάλ και η Μικρασιατική Καταστροφή, Βλάσης Αγτζίδης

Η Ναυμαχία του Γέροντα, 29 Αυγούστου 1824 – Όταν οι Έλληνες «έκαναν τσατάλια» τους Τουρκοαιγύπτιους

Σαν σήμερα: Ο πρώτος νεκρός της ελληνικής αεροπορίας – Άφησε την τελευταία του πνοή, 29 Αυγούστου 1912, στο βυθιζόμενο αεροπλάνο του

Μάχη Κωνσταντινούπολης 1147… το Βυζάντιο ταπεινώνει τον Γερμανό βασιλιά

MΑΚΕΔΟΝΙΑ

Δένδιας σε Ντιμιτρόφ: Θα επιμείνουμε στην αυστηρή εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών

ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Η Τουρκία ψάχνει το Ελληνικό υποβρύχιο «214» που τους χαλάει την μαγιά στην Αν. Μεσόγειο 

«Εδεσε» στην Αττάλεια το τουρκικό ερευνητικό «Ορούτς Ρέις» – Ετοιμάζεται για έρευνες επί της ελληνικής υφαλοκρηπίδας

Ν.Δένδιας: Ανέδειξε την τουρκική προκλητικότητα & επιθετικότητα σε Αιγαίο και κυπριακή ΑΟΖ στην άτυπη συνάντηση ΥΠΕΞ

«Οι Γενναίοι της Σαμοθράκης» νο 2! – Σε νησί «δεύτερης γραμμής άμυνας» ο εφετινός «Παρμενίων» – Τι φοβούνται στην Αθήνα

Μήνυμα Τούρκου ΥΠΑΜ Χ.Ακάρ για την επέτειο της Μικρασιατικής Καταστροφής

Τουρκία: Αποκαλυπτικές συγκρίσεις…

ΚΥΠΡΟΣ

Έτσι είναι σήμερα η πόλη της Αμμοχώστου

Ο υπουργός Άμυνας της Κύπρου ζήτησε ανάπτυξη ευρωπαϊκών πολεμικών πλοίων στην Αν. Μεσόγειο

ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ

Εκβιασμός Ρ.Τ. Ερντογάν προς ΗΠΑ: «Αν δεν μας δώσετε τα F-35 θα πάρουμε Su-57 ή Su-35»

Τελεσίγραφο ΗΠΑ προς Τουρκία: Αν θέλετε τα F35 διώξτε τους S400

Κορυφαίο στέλεχος του Ερντογάν ποζάρει με αποκεφαλισμένο Σύρο στρατιώτη

Τηλεφωνκή επικοινωνία Ρ.Τ.Ερντογάν – Ντ.Τραμπ – Για τη Συρία και τη συμφωνία για δημιουργία ζώνης ασφαλείας

Ερντογάν για ζώνη ασφαλείας στην Συρία: «Δεν θα επιτρέψουμε καμιά καθυστέρηση από πλευράς ΗΠΑ»

Οι εξελίξεις στη Συρία και τα όρια της Τουρκίας

Η Τουρκία μετατρέπει σε αποικία της τη Λιβύη – Γιατί η Ελλάδα εξακολουθεί να στηρίζει το καθεστώς της Τρίπολης;

Σημαντικό άρθρο του Μάρκου Τρούλη: “Η Τουρκία στη Λιβύη, ή μάλλον… νοτιοδυτικά της Ελλάδας”

ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Δωρεά του Ι.Σ.Ν. η αναβάθμιση του Ολυμπιακού Κέντρου Σκοποβολής

Ανάγκη για νέα φιλοσοφία στον τομέα της επιτήρησης των συνόρων

 

ATHENS  TRANSPORT- ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

 

Σεπτέμβριος: Η ώρα της αλήθειας στις συγκοινωνίες

 

 

Καθώς μπαίνει ο Σεπτέμβριος, πλησιάζει η ώρα της αλήθειας στις συγκοινωνίες της Αθήνας.

 

Ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Ελλάδας προανήγγειλε πως η κατάσταση με τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια του μέσων θα βελτιωθεί αισθητά. Το ερώτημα είναι: η κυβέρνηση σοβαρολογεί ή ετοιμάζεται για μία θεαματική κολοτούμπα;

Τα χειμερινά δρομολόγια στο Μετρό ξεκινούν από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, στη γραμμή του ΗΣΑΠ και στο Τραμ από τις 7 Σεπτεμβρίου ενώ στα Λεωφορεία και Τρόλεϊ από τα μέσα του μήνα.

 

Αυτό σημαίνει πως οι επίσημες συχνότητες των δρομολογίων θα αυξηθούν. Θα τηρούνται όμως απαρέγκλιτα ή θα επιστρέψουν οι γνωστές καθυστερήσεις;

Πόσο πιθανό είναι επίσης ότι η κυβέρνηση θα ονομάσει την επιστροφή των χειμερινών δρομολογίων -όπως γίνεται κάθε χρόνο- «επιστροφή στην κανονικότητα», κλείνοντας τα μάτια στις καθυστερήσεις που θα βλέπουν οι επιβάτες καθημερινά;

 

Για να πυκνώσουν τα δρομολόγια θα πρέπει να επισκευαστούν οι συρμοί που βρίσκονται εκτός λειτουργίας λόγω ελλείψεων σε ανταλλακτικά. Έχει γίνει άραγε κανένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση μέσα στον Αύγουστο; Εμείς δεν έχουμε ενημερωθεί για κάτι τέτοιο.

 

Σε 1-2 εβδομάδες θα έχουμε εικόνα για το πως θα έχει διαμορφωθεί η κατάσταση.

Επιστροφή στα χειμερινά δρομολόγια

 

 

Σταδιακά μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες αναμένεται η επιστροφή των χειμερινών δρομολογίων (επισήμως τουλάχιστον) στις συγκοινωνίες της Αθήνας:

 

Λεωφορεία και Τρόλεϊ: Ως συνήθως, τις πρώτες 10-15 μέρες του Σεπτέμβρη ισχύει το πρόγραμμα Θερινό Ι. (Η τηλεματική αναφέρει γενικόλογα πως το πρόγραμμα θα αλλάξει από τις 2 Σεπτεμβρίου).

 

Μετρό: Τα χειμερινά δρομολόγια επιστρέφουν από το Σάββατο 31 Αυγούστου.

 

ΗΣΑΠ: Ανά 10,5′ τα δρομολόγια το Σάββατο 31 Αυγούστου και την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου. Ανά 7,5′ από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου. Τα χειμερινά δρομολόγια επιστρέφουν από το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου.

 

Τραμ: Ανά 20′ τα δρομολόγια το Σάββατο 31 Αυγούστου και την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου. Ανά 17′ – 20′ από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου. Τα χειμερινά δρομολόγια επιστρέφουν από το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου.

 

Προαστιακός: Συνεχίζεται μέχρι νεοτέρας η αναστολή συγκεκριμένων δρομολογίων.

 

Δείτε αναλυτικά: Θερινά δρομολόγια Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για το 2019

 

 

Extra: Το ωράριο λειτουργίας των εκδοτηρίων της ΟΣΥ για το Σεπτέμβριο. Τα εκδοτήρια σε Σύνταγμα (Μητροπόλεως) και Ευαγγελισμό θα είναι και πάλι κλειστά όλο το μήνα.

 

Προς νέο διαγωνισμό μαμούθ για την απόκτηση λεωφορείων

 

 

Άδοξο τέλος είχε ο διαγωνισμός της προηγούμενης κυβέρνησης για την προμήθεια 750 λεωφορείων για τις συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης:

 

Κατά του διαγωνισμού (για τον οποίο δεν είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση) είχαν προσφύγει στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών δύο συμμετέχουσες εταιρείες.

 

Σύμφωνα με την κυβέρνηση, δεν είχαν καν προηγηθεί μελέτες για να διαπιστωθεί ο ακριβής αριθμός λεωφορείων που πρέπει να αγοραστεί όπως και το μείγμα τους (diesel, φυσικού αερίου ή ηλεκτρικά).

Δείτε: Θα καθυστερήσουν τα νέα λεωφορεία για την Αθήνα – ματαιώθηκε ο διαγωνισμός

Σε συνέντευξή του ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Νίκος Σταθόπουλος προανήγγειλε νέο διαγωνισμό μαμούθ για την προμήθεια 1.000 λεωφορείων (τα 750 για την Αθήνα).

Σύμφωνα με τον κύριο Σταθόπουλο, στόχος είναι μεγαλύτερο ποσοστό λεωφορείων σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμό να είναι ηλεκτρικά. Ο προϋπολογισμός αναμένεται να ανέλθει σε 500 εκατ. ευρώ.

Μεταξύ μας: Από τη μία ο προηγούμενος διαγωνισμός ακυρώθηκε γιατί δεν είχε μελετηθεί το πόσα λεωφορεία απαιτούνται επακριβώς, από την άλλη ο νέος Γ.Γ. Μεταφορών εξαγγέλλει ακριβή αριθμό λεωφορείων που θα αγοραστούν πριν γίνουν μελέτες (με τη Θεσσαλονίκη να είναι ριγμένη αφού θα λάβει 250 λεωφορεία αντί 350). Σε τελική ανάλυση, αυτό που ενδιαφέρει τους επιβάτες είναι η προμήθεια νέων λεωφορείων και αυτό θα καθυστερήσει.

 

Δείτε: Διαγωνισμό μαμούθ για προμήθεια 1.000 λεωφορείων (τα 750 για την Αθήνα) προαναγγέλλει η κυβέρνηση

Ενέργειες βελτίωσης των συγκοινωνιών της Αθήνας

Ενέργειες για τη βελτίωση των συγκοινωνιών της Αθήνας ανακοινώθηκαν μετά από συνάντηση του υφυπουργού Μεταφορών με τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ. Μεταξύ άλλων:

Από τον Ιούλιο επεκτάθηκε και τα απογεύματα το ωράριο λειτουργίας των εκδοτηρίων εισιτηρίων σε Ακρόπολη και Μοναστηράκι.

 

Θα υπάρξει συμμετοχή της αστυνομίας στους ελέγχους εισιτηρίων (κάτι το οποίο βρίσκει αντίθετο το μεγαλύτερο μέρος των επιβατών)

 

Από την άνοιξη του 2020 θα είναι δυνατή η χρήση τραπεζικών καρτών για μετακίνηση στις συγκοινωνίες της Αθήνας (θα πρέπει να προηγηθεί τροποποίηση του λογισμικού του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, λογικά μετά από διαγωνισμό).

 

Τον Ιούλιο το Δ Σ. του ΟΑΣΑ ενέκρινε εισήγηση σχετικά με τη αξιολόγηση των διαδικασιών έκδοσης και αποστολής προσωποποιημένων καρτών μέσω του ιστότοπου «www.athenacard.gr» που απαιτούνται κατά τη Λειτουργία του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (Α.Σ.Σ.Κ.).

 

 

Σχετικό: Το υπουργείο παρουσιάζει ως επίτευγμα πως επιστρέφουν στην ΟΣΥ 30 οδηγοί και υπάλληλοι, οι οποίοι ήταν αποσπασμένοι σε κόμματα και πολιτικά πρόσωπα που δεν εξελέγησαν. Στην πραγματικότητα, αυτή είναι η στάνταρ διαδικασία. Μετά τις εκλογές οι αποσπασμένοι γυρίζουν στη θέση τους ενώ παράλληλα αποσπούνται σε γραφεία πολιτικών άλλοι εργαζόμενοι, όπως θα διαβάσετε στην στήλη “Διαύγεια” του newsletter.

 

Δείτε: Περισσότερα εκδοτήρια και μετακίνηση με κάρτες: Οι πρώτες βελτιωτικές κινήσεις στις συγκοινωνίες της Αθήνας

Βράβευση αστυνομικού: Ένας αστυφύλακας βραβεύτηκε με τον τίτλο αναγνώρισης αξιέπαινους πράξεως, από τον Πρέσβη της Ιαπωνίας κ. Yasuhiro Shimizu. Ο Αλέξανδρος- Βλάσης Μιμιγιάννης ευρισκόμενος εκτός διαταγμένης υπηρεσίας, συνέλαβε δράστη που είχε αφαιρέσει το πορτοφόλι Ιάπωνα πολίτη στο Μετρό.

Νέες Διοικήσεις σε ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Προς αλλαγή βρίσκονται οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ που εποπτεύονται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Σε αυτές δεν περιλαμβάνονται οι ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ οι οποίες ελέγχονται από το υπερταμείο.

 

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, οι νέες διοικήσεις θα έχουν ως εξής:

 

Αττικό Μετρό

 

Πρόεδρος ο Νίκος Ταχιάος, πρώην υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, πρώην υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας.

Διευθύνων Σύμβουλος ο Νίκος Κουρέτας, Αρχιτέκτονας Μηχανικός, πρώην αντιπρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ

ΕΡΓΟΣΕ

Πρόεδρος ο Χρόνης Ακριτίδης, Αγρονόμος- Τοπογράφος, υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας

Διευθύνων Σύμβουλος ο Χρήστος Δίνης, Πολιτικός Μηχανικός, πρώην εκπρόσωπος της ΔΑΠ στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

 

ΟΣΕ

Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ο Κώστα Σπηλιόπουλος πρώην βουλευτής και υπουργός του ΠΑΣΟΚ [Το ΚΙΝΑΛ στράφηκε κατά της ΝΔ για την τοποθέτηση του κου Σπηλιόπουλου, ο οποίος ήταν αντάρτης υποψήφιος στις περιφερειακές εκλογές. Κάνουν μάλιστα λόγο για “συναλλαγή” μεταξύ του πρώην βουλευτή και της ηγεσίας της ΝΔ. Από την άλλη μεριά η Πελοπόννησος υποστηρίζει πως ο κος Σπηλιόπουλος είναι γνώστης του σιδηρόδρομου].

 

Μεταξύ μας: Δυστυχώς η κυβέρνηση διέψευσε τις προσδοκίες πολλών, επιλέγοντας για μία ακόμα φορά καθαρά κομματικές επιλογές για τόσο σπουδαία πόστα (και μάλιστα βολεύοντας αποτυχημένους υποψήφιους) αντί για άτομα με σχετικές σπουδές και εμπειρία πολλών ετών στη διοίκηση στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Η αποκομματικοποίηση του ευρύτερου δημόσιου τομέα βρίσκεται δυστυχώς μακριά…

 

 

Απίστευτο κι όμως αληθινό: 54 μέρες μετά τις εκλογές και 56 μέρες μετά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης, η φωτογραφία του πρώην υπουργού Χρ. Σπίρτζη παραμένει φάτσα κάρτα στο site της Αττικό Μετρό. Το ίδιο φυσικά και η φωτογραφία του εκ Θεσσαλονίκης απερχόμενου προέδρου. Τι να σχολιάσει κανείς… Ενδεικτικό επίσης πως δεν έχει υπάρξει ενημέρωση για την πρόοδο των έργων του Μετρό μετά τον Ιούνιο. Επικοινωνιακά, η εταιρεία βάρεσε διάλυση μετά τις εκλογές.

Προσοχή στο Τραμ

 

 

Mία απίστευτη τραγωδία εκτυλίχθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 14 Αυγούστου, στις γραμμές του τραμ, ακριβώς έξω από την κεντρική είσοδο της «Ακτής του Ήλιου», στον Άλιμο. Ένας 61χρονος που πήγαινε για μπάνιο με την 9χρονη βαφτιστήρα του, στην προσπάθειά του να περάσει απέναντι, παρασύρθηκε από το τραμ που ερχόταν, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί. Τελευταία στιγμή το θύμα πρόλαβε να σπρώξει τη μικρή και να τη σώσει από βέβαιο θάνατο.

 

Θυμηθείτε: Χρειάζεται ΠΑΝΤΑ προσοχή όταν διέρχεστε από τις γραμμές του Τραμ. Οι συρμοί είναι εντελώς αθόρυβοι επομένως πάντα χρειάζεται οπτική επιβεβαίωση πως η γραμμή είναι ελεύθερη

Σιδηροδρομικά

Ακινητοποιημένος στον Σταθμό Λαρίσης έμεινε για περίπου 45 λεπτά συρμός του Προαστιακού που εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα – Χαλκίδα χτες Πέμπτη (χρήστης του twitter μας ενημέρωση πως ήταν συρμός με κατεύθυνση το Κιάτο), καθώς περίπου 50 αλλοδαποί εμπόδισαν την αναχώρησή του. Οι αλλοδαποί υποχρεώθηκαν από ελεγκτές να αποβιβάσουν καθότι δεν είχαν εισιτήρια.

Σκέψεις να ακολουθηθεί το βρετανικό μοντέλο στους σιδηρόδρομους κάνει η κυβέρνηση μέσω της ανάθεσης και της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου σε ιδιώτες. Τα τελευταία χρόνια ο ΟΣΕ δυσκολεύεται να πραγματοποιήσει εγκαίρως ακόμα και τα πιο απαραίτητα έργα, όπως τις εκχορτώσεις εκατέρωθεν των γραμμών, πόσω μάλλον μεγαλύτερα έργα τα οποία εκκρεμούν (παρόλο που η προηγούμενη κυβέρνηση φόρτωσε τον οργανισμό με προσωπικό).

 

Συγνώμη μέσω twitter ζήτησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν εξαιτίας βλάβης σε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη που είχε σαν αποτέλεσμα την πρόκληση μεγάλης καθυστέρησης το Σάββατο 17 Αυγούστου. Η εταιρεία έδωσε επίσης της δυνατότητα αποζημίωσης στους επιβάτες με ταξιδιωτικό κουπόνι στο 100% της αξίας του εισιτηρίου τους αντί του 25% που προβλέπεται στην συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Βελτιωμένη είναι η κατάσταση στο αμαξοστάσιο Θεσσαλονίκης μετά την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων βαγονιών και τον καθαρισμό του χώρου.

 

Τις γραμμές του τρένου στη Διαλογή Θεσσαλονίκης έκλεισαν περίπου εκατό μετανάστες, με αποτέλεσμα να μην φτάσει έγκαιρα στον προορισμό της εμπορική αμαξοστοιχία, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη .Πλέον είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο μετανάστες να μπαίνουν στις γραμμές του τρένου, με αίτημα να μεταφερθούν σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης.

 

Μέσα στον Οκτώβριο -το νωρίτερο- προβλέπεται η επαναλειτουργία του Προαστιακού της Πάτρας προς Κάτω Αχαΐα. Υπενθυμίζουμε πως η προηγούμενη κυβέρνηση «εγκαινίασε» το έργο μια βδομάδα πριν τις εκλογές αλλά τα δρομολόγια σταμάτησαν μετά από αυτές προκειμένου να ολοκληρωθούν τα έργα.

 

Μία έγκυος γυναίκα έχασε τη ζωή της όταν ο οδηγός του Ι.Χ. στο οποίοι επέβαινε επιχείρησε να διασχίσει σιδηροδρομική διάβαση στα Διαβατά τη στιγμή που οι μπάρες ήταν ήδη κατεβασμένες.

 

Αυξημένη προσοχή και τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας κατά το πέρασμα από τις σιδηροδρομικές διαβάσεις συνιστά στους οδηγούς ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας Κυκλοφορίας ΟΣΕ Μακεδονίας – Θράκης, Χρήστος Τούρτας, με αφορμή το δυστύχημα στα Διαβατά.

 

Τραγικό θάνατο βρήκε το πρωί της Τετάρτης στην Αλεξανδρούπολη ένας μετανάστης μπροστά στα μάτια του φίλου του όταν παρασύρθηκε από τρένο.

 

Δύο βουβάλια προσέκρουσαν το απόγευμα του Σαββάτου 24 Αυγούστου σε αμαξοστοιχία, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη. Το τρένο ακινητοποιήθηκε για λίγη ώρα, προκειμένου να γίνει έλεγχος της μηχανής για πιθανές ζημιές.

 

Σε ορίζοντα διετίας εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός της ΓΑΙΑΟΣΕ για την αναβάθμιση του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού της Θεσσαλονίκης με τη δημιουργία μεταξύ άλλων ενός σύγχρονου εμπορικού κέντρου, μία επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατ.ευρώ.

 

Προθεσμία μέχρι το τέλος του έτους έχει η νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών προκειμένου να λύσει τον Γόρδιο δεσμό με δύο διαγωνισμούς ΣΔΙΤ που αφορούν την ανάπτυξη του εμπορευματικού συγκροτήματος του ΟΣΕ στο Θριάσιο, σε συνολική έκταση περί τα 2.000 στρέμματα.

Στην Ιταλία, η Trenitalia, η μητρική εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει δημοσιεύσει πρόσκληση ενδιαφέροντος για την απόκτηση 250 τρένων για προαστιακά δρομολόγια προϋπολογισμού 2,7 δις ευρώ, συμπεριλαμβανομένης και της συντήρησης για 15+10 έτη.

Μαθαίνουμε…

 

 

Σήμερα μία δικαστική ιστορία με πολλά λεφτά στη μέση:

Ο σταθμός Άγιος Αντώνιος του Μετρό άνοιξε το 2004, στο παρά πέντε των Ολυμπιακών Αγώνων. Σχεδόν μία δεκαετία αργότερα, το 2013, ο Ιερός Ναός του Αγίου Αντωνίου που βρίσκεται πλησίον του σταθμού εστράφη με αγωγή του ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατά της Αττικό Μετρό ισχυριζόμενος ότι η εταιρεία, τον Μάιο του 2004, κατέλαβε αυθαίρετα τµήµα της ιδιοκτησίας του Ιερού Ναού, έκτασης 406,42 τµ, η οποία έκτοτε λειτουργεί ως έξοδος του σταθμού Μετρό.

 

Ο Ιερός Ναός ζητούσε να αναγνωριστεί µόνος και αποκλειστικός κύριος του εν λόγω γεωτεμαχίου και η Αττικό Μετρό να υποχρεωθεί να κλείσει την έξοδο του Μετρό επαναφέροντας τα πράγματα στην προτέρα κατάσταση ή εναλλακτικά να δώσει ανάλογη αποζημίωση προκειμένου αυτό να γίνει δαπάνη του Ιερού Ναού. Η εκκλησία ζητούσε ποσό 406.420 ευρώ για παράνομη κατάληψη, 46.917,36 ευρώ για παράνομη χρήση, 357.848,60 ευρώ για αποζημίωση λόγω μείωσης αξίας του ακινήτου και 20.000 ευρώ για ηθική βλάβη.

 

Το 2014 ενεπλάκη και ο δήμος Περιστερίου, μετά από αίτημα της Αττικό Μετρό, ζητώντας να αναγνωριστεί ο ίδιος ως αποκλειστικός κύριος κάτοχος του επιδίκου γεωτεμαχίου, το οποίο βρίσκεται εντός κοινοχρήστου χώρου – πλατεία, και όχι ο Ιερός Ναός.

 

Ένα χρόνο αργότερα βγήκε η απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών η οποία αναγνώρισε πως ο Ιερός Ναός είναι κύριος εδαφικής έκτασης εμβαδού 126,09 τµ, εντός της οποίας έχει κατασκευαστεί μέρος η είσοδος του σταθμού (και όχι  406,42 τµ). και υποχρέωσε την Αττικό Μετρό να καταβάλει ποσό ύψους 126.090 ευρώ απορρίπτοντας τα υπόλοιπα ποσά.

 

Το 2015 τόσο ο Ιερός Ναός όσο και η Αττικό Μετρό και ο δήμος Περιστερίου άσκησαν εφέσεις εναντίον της απόφασης του δικαστηρίου. Το Εφετείο Αθηνών με πρόσφατη απόφασή του απέρριψε και τις 3 εφέσεις.

 

Πλέον σύμφωνα με έγγραφο της Αττικό Μετρό, η εταιρεία πρόκειται να καταβάλει άμεσα στον Ιερό Ναό το ποσό των 126.090 ευρώ προκειμένου να αποφύγει τις δυσμενείς επιπτώσεις και την εγγραφή της στον Τειρεσία. Παράλληλα, επιφυλάσσεται για προσφυγή της στον Άρειο Πάγο κατά της απόφασης του Εφετείου.

 

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

To Top