ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Αμμωνία ως καύσιμο πλοίων-Μελέτη 23 γνωστών επιχειρήσεων

Οι νέες ανακοινώσεις εταιρικής σχέσης για καύσιμα υδρογόνου και αμμωνίας γίνονται τόσο συχνές όσο οι μακροπρόθεσμες ναυλώσεις και οι πωλήσεις σκαφών, αλλά μια νέα κοινή ομάδα μελέτης που ξεκίνησε την Παρασκευή είναι πιο σημαντική από τις περισσότερες.

Είκοσι τρεις γνωστές επιχειρήσεις – συμπεριλαμβανομένων των ABS, DNV και ClassNK – έχουν συνάψει μνημόνιο συμφωνίας σχετικά με μια κοινή μελέτη κοινών ζητημάτων στη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων.

Ο όμιλος περιλαμβάνει εταιρείες από μια σειρά τομέων όπως η ενέργεια, η εξόρυξη, οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, τα χημικά, οι τερματικοί σταθμοί, η ναυτιλία, η ναυπηγική βιομηχανία, η κατασκευή, οι δεξαμενές και οι οργανισμοί ταξινόμησης.

«Η αμμωνία είναι ένα καύσιμο με σημαντικές δυνατότητες για θαλάσσιες εφαρμογές και το ABS δεσμεύεται να υποστηρίξει την ασφαλή υιοθέτησή του από τη βιομηχανία. Προσφέρει στους εφοπλιστές και τους χειριστές ένα προφίλ εκπομπών δεξαμενών άνθρακα μηδενικού άνθρακα, αλλά δεν είναι χωρίς προκλήσεις “, δήλωσε ο Πρόεδρος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ABS Christopher J. Wiernicki.” Αυτή η συνεργασία μεταξύ βιομηχανιών είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλουμε να βελτιώσουμε και να κατανοήστε τους κινδύνους και τις βελτιωμένες απαιτήσεις ασφάλειας που δημιουργούνται από εναλλακτικά καύσιμα. ”

Οι 23 ιδρυτικοί υπογράφοντες είναι ποιοι είναι οι ναυτιλιακοί κλάδοι, τα εμπορεύματα και η ενέργεια, συμπεριλαμβανομένων των ABS, ClassNK, DNV, Equinor, Total (τώρα TotalEnergies), Fortescue, Anglo American, Genco, Jera, K-Line, MAN, Mitsui E&S, Trafigura, Vale, Uniper και Itochu, μεταξύ άλλων.

Η μελέτη θα εξετάσει (1) αξιολογήσεις ασφάλειας των πλοίων με καύσιμο NH3. (2) εκτιμήσεις ασφάλειας του καυσίμου NH3 · (3) προδιαγραφές καυσίμου NH3 · και (4) τις καθαρές εκπομπές CO2 της παραγωγής NH3. Η ομάδα εργασίας σχεδιάζει να αξιοποιήσει την εμπειρογνωμοσύνη ορισμένων παραγωγών NH3, διεθνών οργανισμών και λιμενικών αρχών και ρυθμιστικών αρχών σε πιθανές χώρες ανεφοδιασμού.

“Η αμμωνία είναι ήδη ένα εμπόρευμα και μεταφορά εμπορευμάτων παγκοσμίως, αλλά για να γίνει ευρέως αποδεκτό ως καύσιμο πλοίων, πρέπει να βοηθήσουμε να απομυθοποιήσουμε τους κινδύνους και τα μέτρα ασφαλείας που απαιτούνται ώστε να γίνουν κατανοητά από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τη ναυτιλιακή βιομηχανία”, δήλωσε ο Rasmus Bach Nielsen. , ο παγκόσμιος επικεφαλής της αποκαρβονισμού καυσίμων στο Trafigura.

Ο σκοπός της μελέτης στοχεύει επίσης στην υποστήριξη της ανάπτυξης σκαφών που τροφοδοτούνται με αμμωνία και στην ανάπτυξη μιας παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού για αμμωνία, με επικεφαλής τον Itochu και άλλους εταίρους. Η Itochu έχει εμπορικές φιλοδοξίες να αναπτύξει εγκαταστάσεις καυσίμων αμμωνίας στην Ιαπωνία και στη Σιγκαπούρη, έναν από τους κύριους κόμβους θαλάσσιων καυσίμων στον κόσμο.

23 Major Maritime Stakeholders Launch Ammonia Bunkering Study

New hydrogen and ammonia fuel partnership announcements are becoming as common as long-term charters and vessel sales, but a new joint study group that debuted Friday is more significant than most.

Twenty-three well-known enterprises – including ABS, DNV and ClassNK – have entered into a memorandum of understanding on a joint study of common issues in the use of ammonia as a marine fuel.

The group includes firms from a range of sectors including energy, mining, power utilities, chemical, terminal, shipping, shipbuilding, manufacturing, bunkering, and classification organizations.

“Ammonia is a fuel with significant potential for marine applications and ABS is committed to supporting its safe adoption by the industry. It offers shipowners and operators a zero-carbon tank-to-wake emissions profile but is not without challenges,” said ABS Chairman, President and CEO Christopher J. Wiernicki. “This kind of cross-industry collaboration is vital if we are to better understand the risks and the enhanced safety requirements created by alternate fuels.”

The 23 founding signatories are a who’s who of the maritime, commodity and energy industries, including ABS, ClassNK, DNV, Equinor, Total (now TotalEnergies), Fortescue, Anglo American, Genco, Jera, K-Line, MAN, Mitsui E&S, Trafigura, Vale, Uniper and Itochu, among others.

The study will examine (1) safety assessments of NH3 fueled vessels; (2) safety assessments of NH3 bunkering; (3) NH3 fuel specifications; and (4) the net CO2 emissions of NH3 production. The working group plans to draw on the expertise of some NH3 producers, international organizations, and port authorities and regulators in potential bunkering countries.

“Ammonia is already a globally traded and transported commodity, but for it to be widely accepted as a marine fuel we need to help demystify the risks and safety measures needed so that they are understood by policymakers and the maritime industry,” said Rasmus Bach Nielsen, the global head of fuel decarbonisation at Trafigura.

The purpose of the study also aims to support the development of ammonia-fueled vessels and the development of a worldwide supply chain for ammonia, led by Itochu and other partners. Itochu has commercial ambitions to develop ammonia bunkering facilities in Japan and in Singapore, one of the world’s primary marine fuel hubs.

dnv  Image courtesy DNV

PUBLISHED JUN 11, 2021 3:49 PM BY THE MARITIME EXECUTIVE

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

To Top