ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Συνάντηση του ΙΜΟ θα εστιάσει σε εμπορευματοκιβώτια που χάνονται στη θάλασσα

Η συνεδρίαση της Επιτροπής για την Ασφάλεια στη Θάλασσα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΔΝΟ) θα πραγματοποιηθεί  διαδικτυακά από τις 5 έως τις 14 Μαΐου 2021 και θα παρευρεθεί η BIMCO.

Ένα από τα θέματα που βρίσκονται ψηλά στην ημερήσια διάταξη σχετίζεται με εμπορευματοκιβώτια που χάνονται στη θάλασσα, λόγω του πιθανού κινδύνου, όχι μόνο για την ασφάλεια των πλοίων όταν επιπλέουν στο νερό, αλλά και για το περιβάλλον, ιδίως όσον αφορά τα πλαστικά που περιέχουν.

Η ναυτιλιακή βιομηχανία βλέπει τη μεγαλύτερη αύξηση στα χαμένα εμπορευματοκιβώτια εδώ και πολλά χρόνια. Κατά μέσο όρο περίπου 1400 εμπορευματοκιβώτια χάνονται στη θάλασσα κάθε χρόνο. Δυστυχώς, από τον Δεκέμβριο του 2020, τέσσερα μεγάλα περιστατικά έχουν συμβεί στον Ειρηνικό Ωκεανό, μια περιοχή όπου συγκρούονται η πιο πολυσύχναστη κίνηση και ο χειρότερος καιρός. Οι αριθμοί που σχετίζονται με αυτά τα τέσσερα περιστατικά έχουν προκαλέσει άνοδο στα στατιστικά στοιχεία με συνολικό αριθμό περίπου 3.500 χαμένων, σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης.

.

Ωστόσο, σε επίπεδο ΙΜΟ υπάρχει ένα αίτημα για επανεξέταση των υφιστάμενων κανονισμών και ενδεχομένως για την εισαγωγή προληπτικών πρωτοβουλιών.

Κατά τη διάρκεια του MSC 103, ο ΙΜΟ θα εξετάσει μέτρα σχετικά με την ανίχνευση και την υποχρεωτική αναφορά εμπορευματοκιβωτίων που χάνονται στη θάλασσα, τα οποία ενδέχεται να βελτιώσουν τη θέση, την παρακολούθηση και την ανάκτηση τέτοιων εμπορευματοκιβωτίων.

Η BIMCO αναγνωρίζει ότι ένα υποχρεωτικό σύστημα αναφοράς αποτελεί προϋπόθεση όταν τα εμπορευματοκιβώτια χάνονται στη θάλασσα. Ωστόσο, είναι εξίσου σημαντικό να αποφύγετε την απώλεια τους στην πρώτη θέση. Για την αποκατάσταση της πιστότητας στην ασφάλεια της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τον παρόντα στόλο και την παροχή της τεχνικής κατανόησης που απαιτείται για την ασφαλή λειτουργία, άλλους τομείς ενδιαφέροντος, όπως η δρομολόγηση του καιρού, ο σχεδιασμός του πλοίου και η προώθησή του, καθώς και η πρόσδεση των εμπορευματοκιβωτίων να εξεταστεί επίσης.

Η BIMCO θα δώσει συνέχεια σε αυτό το ζήτημα μετά τη συνάντηση.

 

The Intenational Maritime Organization’s (IMO) Maritime Safety Committee meeting will convene online from 5to 14 May 2021 and BIMCO will be attending.

One of the subjects high on the agenda is related to containers lost at sea, owing to the potential danger, not only to ship safety when floating in the water, but also to the environment, particularly with regard to the plastics they contain.

The shipping industry is seeing the biggest spike in lost containers in many years. An average of approximately 1400 containers are lost at sea every year. Unfortunately, since December 2020, four major incidents have occurred in the Pacific Ocean, a region where the busiest traffic and the worst weather collide. The numbers related to these four incidents   have caused a spike in the statistics with a total number of around 3,500 lost, according to media reports.

Parametric rolling in relative moderate seas as well as discrepancy between declared weight and actual weight of containers may be contributing factors. However, it appears that no single factor caused the incidents but rather that several factors may have contributed. The incident investigation reports have yet to be finalised, setting out the detailed root causes.

However, at IMO level there is a request to review current regulations and possibly introduce preventative initiatives.

During MSC 103, the IMO will consider measures regarding the detection and mandatory reporting of containers lost at sea that may enhance the positioning, tracking and recovery of such containers.

BIMCO recognizes that a mandatory reporting system is a prerequisite when containers are lost overboard. However, it is equally important to avoid having them lost in the first place. To restore fidelity in the safety of container transport with the present fleet and provide the technical understanding that is needed for safe operation, other areas of interest, like weather routing, the ship’s design and its propulsion, as well as the lashing of the containers should be considered too.

BIMCO will follow up on this issue after the meeting..

 

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

To Top