ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ένα καλό 22 για τα Boxships

Ένα καλό 2022 για τις ναυλώσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προοιωνίζουν τα μέχρι ώρας στοιχεία καθώς η ζήτηση δεν παρουσιάζει σημάδια εξασθένισης.

Με την άμεσα διαθέσιμη χωρητικότητα να φαίνεται περιορισμένη στις αρχές του 2022, γίνονται συμφωνίες για πλοία που θα τεθούν εκτός ναύλωσης το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του επόμενου έτους, τα οποία συμφωνούνται στα σημερινά επίπεδα της αγοράς.
Η Allied Shipbroker με έδρα την Ελλάδα έχει καταγράψει περίπου 294 πωλήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από δεύτερο χέρι αξίας 5,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι στιγμής το 2021.
Η MSC υπήρξε ο μεγαλύτερος αγοραστής χωρητικότητας, ενώ η CMA CGM έχει αγοράσει 44 μονάδες, σύμφωνα με την Alphaliner, εταιρεία συμβούλων έρευνας.
Παράλληλα με τις αυξανόμενες τιμές από δεύτερο χέρι, τα ποσοστά ναύλωσης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παρουσιάζουν επίσης κέρδη, εμφανίζοντας τις πτώσεις του Νοεμβρίου ως προσωρινή απόκλιση.
Ο αριθμός των συμφωνιών που συνήφθησαν αυξήθηκε κατά 50% από μήνα σε μήνα τον Νοέμβριο, ενισχυμένος από τις γραμμές που ζήτησαν άμεσα διαθέσιμη χωρητικότητα τροφοδοσίας για το 2022.
Η Alphaliner ανέφερε ότι η υποκείμενη ζήτηση για χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων “δεν δείχνει σημάδια εξασθένισης”.
Οι τιμές “συνεχίζουν να εξελίσσονται σε ιστορικά υψηλά” για μικρότερα σκάφη των 1.000 teu και κάτω, “ανεβαίνουν ξανά” στο τμήμα 1.000-1.200 teu, ενώ η ζήτηση για χωρητικότητα 2.000-2.700 teu χαρακτηρίστηκε “υγιής”.

Πηγή  theseanation.gr

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

To Top