ΝΑΥΤΙΛΙΑ

BIMCO-Τελευταία νέα

26 Μαρτίου 2021

Το τμήμα θαλάσσιων πληροφοριών BIMCO ενημερώνει τα μέλη σε εβδομαδιαία βάση, ενημερώσεις σχετικά με το COVID-19 σε σχέση με τα μέτρα εφαρμογής που επιβάλλουν οι κυβερνήσεις για τις θαλάσσιες μεταφορές, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής πληρώματος, καθώς και από φορείς του Ηνωμένου Έθνους όπως ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO), Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (ΠΟΥ) και Διεθνής Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ). Η BIMCO παρέχει την ακόλουθη ενημέρωση για αυτήν την εβδομάδα που λήγει την Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2021

Οδηγίες ασφαλείας για εκτροπές γύρω από το ακρωτήριο καλής ελπίδας για αποφυγή του Σουέζ

26 Μαρτίου 2021

Η συνεχιζόμενη απόφραξη του καναλιού του Σουέζ είχε ως αποτέλεσμα τα πλοία να στραφούν προς το νότο για διέλευση γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, ενδεχομένως να τα μεταφέρουν μέσω της περιοχής υψηλού κινδύνου. Σημειώνεται ότι, ενώ η απειλή της πειρατείας με έδρα τη Σομαλία καταστέλλεται επί του παρόντος μέσω ενός συνδυασμού στρατιωτικών επιχειρήσεων, εφαρμογής του BMP 5 και της παρουσίας ένοπλων φρουρών, η αύξηση της θαλάσσιας κυκλοφορίας μέσω της περιοχής μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες στις επιθέσεις των Σομαλικών Πειρατών Αποστολή. Οι συνέπειες της μη έγκρισης αποτελεσματικών μέτρων ασφαλείας μπορεί να είναι σοβαρές.

Security Guidance on Diverting Around the Cape of Good Hope to Avoid Suez

26 March 2021

The ongoing blockage of the Suez Canal has resulted in ships diverting south to transit around the Cape of Good Hope, potentially taking them through the High Risk Area. It is noted that whilst the threat of Somalia-based piracy is currently suppressed through a combination of military operations, application of BMP 5 and the presence of armed guards, an increase in maritime traffic through the area may present opportunities for Somali Pirate Groups to attack shipping. The consequences of not adopting effective security measures can be severe.

Η BIMCO προσκαλεί τα σχόλιά σας σχετικά με την εγγύηση επιστροφής χρημάτων

25 Μαρτίου 2021

Οι εγγυήσεις επιστροφής χρημάτων είναι σύνθετα νομικά έγγραφα και πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις των εκδόσεων τραπεζών. Η BIMCO, σε στενή συνεργασία με νομικούς και εμπορικούς εμπειρογνώμονες, τράπεζες και ναυπηγεία, εργάστηκε για να αναπτύξει μια τυπική εγγύηση επιστροφής χρημάτων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συμβάσεις ναυπηγικής, όπως η SAJ.

Κίνα απαγόρευση μεταφοράς πολύ τοξικών χημικών στη λεκάνη απορροής του ποταμού Yangtze

Η μεταφορά πολύ τοξικών χημικών στη λεκάνη απορροής ποταμού Yangtze απαγορεύεται από την 1η Μαρτίου 2021 σύμφωνα με το νόμο για την προστασία των ποταμών Yangtze. 

12 Μαρτίου 2021

Το τμήμα θαλάσσιων πληροφοριών BIMCO ενημερώνει τα μέλη σε εβδομαδιαία βάση, ενημερώσεις σχετικά με το COVID-19 σε σχέση με τα μέτρα εφαρμογής που επιβάλλουν οι κυβερνήσεις για τις θαλάσσιες μεταφορές, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής πληρώματος, καθώς και από φορείς του Ηνωμένου Έθνους όπως ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO), Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (ΠΟΥ) και Διεθνής Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ). Η BIMCO παρέχει την ακόλουθη ενημέρωση για αυτήν την εβδομάδα που λήγει την Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2021

 

Ο τομέας της S&P δείχνει έντονη όρεξη για νέα συμφωνία πώλησης πλοίων BIMCO

11 Μαρτίου 2021

Σε μια σαφή ένδειξη της βιομηχανικής υποστήριξης για την πρωτοβουλία της BIMCO να αναπτύξει μια νέα συμφωνία πώλησης και αγοράς πλοίων, ο οργανισμός έλαβε πάνω από 800 μεμονωμένα σχόλια σχετικά με το σχέδιο διαβούλευσης, το οποίο θα διαμορφώσει την τελική έκδοση της συμφωνίας.

 

Η BIMCO και η RINA προτείνουν μέθοδο υπολογισμού της ενεργειακής απόδοσης των υπαρχόντων πλοίων

10 Μαρτίου 2021

Η BIMCO και το Βασιλικό Ινστιτούτο Ναυτικών Αρχιτεκτόνων (RINA) έχουν εντοπίσει την ανάγκη – και, ως εκ τούτου, να προτείνουν – μια εναλλακτική μέθοδο για τον προσδιορισμό μιας ακριβούς ταχύτητας αναφοράς σε σχέση με ένα πλαίσιο μείωσης άνθρακα που βρίσκεται υπό ανάπτυξη από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO). Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι τα παλαιότερα πλοία μπορούν επίσης να αποκτήσουν έναν αξιόπιστο ενεργειακά αποδοτικό δείκτη σχεδιασμού (για υπάρχοντα πλοία), ακόμη και αν χαθούν τα αρχικά δεδομένα δοκιμής στη θάλασσα από την παράδοση του πλοίου.

Δείτε περισσότερα:

https://www.bimco.org/news-and-trends

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

To Top