ΝΑΥΤΙΛΙΑ

HOR PORT NEWS FROM GAC-Έκκληση για επίλυση της ανθρωπιστικής κρίσης στους ωκεανούς

Η GAC συμμετέχει στην έκκληση για επίλυση της ανθρωπιστικής κρίσης στους ωκεανούς του κόσμου300+ εταιρείες και οργανισμοί υπογράφουν τη Διακήρυξη του Ποσειδώνα για την ευημερία του ναυτικού και την αλλαγή πληρώματος.

Η GAC έχει ενώσει περισσότερους από 300 ηγέτες στον τομέα της ναυτιλίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, υπογράφοντας τη Διακήρυξη του Ποσειδώνα για την Ευημερία του Ναυτικού και την Αλλαγή του Πληρώματος σε μια παγκόσμια έκκληση για δράση για τον τερματισμό της άνευ προηγουμένου κρίσης αλλαγής πληρώματος που προκλήθηκε από το COVID-19. Άλλοι υπογράφοντες περιλαμβάνουν AP Møller – Mærsk, BP, BW, Cargill, COSCO, DOW, Euronav, MISC Group, NYK, Rio Tinto, Shell, Trafigura, Unilever και Vale.

Απομονωμένοι

Εκατοντάδες χιλιάδες των ναυτικών από όλο τον κόσμο έχουν μείνει λανθάνον εργασίας επί των πλοίων μετά τη λήξη της αρχικής συμβάσεις τους και δεν μπορούν να απαλλαγούν από το ξέσπασμα της πανδημίας κοροναϊού. Η κόπωση μετά από μεγάλες περιόδους στη θάλασσα έχει σημαντικές συνέπειες στη σωματική και ψυχική ευεξία των ναυτικών. Αυξάνει επίσης τον κίνδυνο θαλάσσιων συμβάντων και περιβαλλοντικών καταστροφών και αποτελεί απειλή για την ακεραιότητα των θαλάσσιων αλυσίδων εφοδιασμού, οι οποίες μεταφέρουν το 90% του παγκόσμιου εμπορίου.

Παρά τις σημαντικές προσπάθειες διεθνών οργανισμών, συνδικάτων, εταιρειών και ορισμένων κυβερνήσεων για την επίλυση αυτής της ανυπόφορης κρίσης αλλαγής πληρώματος, αρχίζουμε να βλέπουμε την κατάσταση να επιδεινώνεται καθώς οι κυβερνήσεις επιβάλλουν περισσότερες ταξιδιωτικές απαγορεύσεις ως απάντηση στα νέα στελέχη του ιού Covid-19. Ορισμένα βασικά ζητήματα αφήνουν ανεπίλυτη αυτήν την κρίσιμη κατάσταση: οι εθνικές αρχές σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να βλέπουν τις αλλαγές του πληρώματος και τα διεθνή ταξίδια ως κίνδυνο COVID-19. υψηλής ποιότητας πρωτόκολλα υγείας δεν εφαρμόζονται με συνέπεια από τους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων · και η διακοπή των διεθνών αεροπορικών ταξιδιών έχει μειώσει τον αριθμό των πτήσεων μεταξύ παραδοσιακών κόμβων αλλαγής πληρώματος και μεγάλων ναυτικών χωρών.

 

Παρότρυνση για δράση: Η  GAC ενώνει περισσότερες από 300 εταιρείες και οργανισμούς αναγνωρίζοντας την κοινή ευθύνη τους σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της ναυτιλίας και πέραν αυτής, για να διασφαλιστεί ότι η κρίση αλλαγής πληρώματος θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό. Έχουν υπογράψει τη Διακήρυξη του Ποσειδώνα για την Ευημερία του Ναυτικού και την Αλλαγή του Πληρώματος που ορίζει τέσσερις κύριες δράσεις για τη διευκόλυνση των αλλαγών του πληρώματος και τη διατήρηση της λειτουργίας των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού:

 

Αναγνωρίστε τους ναυτικούς ως βασικούς εργαζόμενους και δώστε τους προτεραιότητα στην πρόσβαση στα εμβόλια Covid-19

Καθιέρωση και εφαρμογή χρυσών προτύπων πρωτοκόλλων υγείας με βάση τις υπάρχουσες βέλτιστες πρακτικές

Αυξήστε τη συνεργασία μεταξύ χειριστών πλοίων και ναυλωτών για να διευκολύνετε τις αλλαγές του πληρώματος

Διασφάλιση της συνδεσιμότητας του αέρα μεταξύ των βασικών θαλάσσιων κόμβων για τους ναυτικούς

Δεσμεύστε

«Οι ναυτικοί έχουν εργαστεί σε όλη την πανδημία του ιού κοραναϊού για να διατηρήσουν τον κόσμο εφοδιασμένο με τρόφιμα, ενέργεια και άλλα ζωτικά αγαθά», λέει ο Πρόεδρος του Ομίλου GAC Bengt Ekstrand. «Με μια σκληρή συστροφή της μοίρας, έχουν γίνει θύματα της, εγκλωβισμένα στα πλοία τους, αδυνατώντας να αποβιβαστούν και να επιστρέψουν στα σπίτια τους. Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η GAC υπέγραψε τη Διακήρυξη του Ποσειδώνα ζητώντας δράση για την επίλυση αυτής της άνευ προηγουμένου ανθρωπιστικής κρίσης και δεσμεύεται να πιέσει για αλλαγή για να βελτιώσει την κατάστασή τους και να συνεχίσει το έργο μας για να διευκολύνει τις αλλαγές του πληρώματος σε όλο τον κόσμο. ”

 

Η Διακήρυξη του Ποσειδώνα έχει αναπτυχθεί από μια ομάδα εργασίας ενδιαφερομένων από όλη την αλυσίδα αξίας της ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένων των AM Nomikos, Cargill, Dorian LPG, GasLog, Global Maritime Forum, International Chamber of Shipping, International Maritime Employers ‘Council, International Transport Workers’ Federation, ONE , Philippine Transmarine Carriers, Sustainable Shipping Initiative, Synergy Group, V. Group και World Economic Forum

ΔΕΛΤΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ

Σύμφωνα με την τελευταία Έκθεση Ανθρώπινου Δυναμικού της ICS και της BIMCO, ο παγκόσμιος πληθυσμός των ναυτικών που υπηρετούν σε εμπορικά εμπορικά πλοία εκτιμάται σε 1.647.500 ναυτικούς , εκ των οποίων 774.000 είναι αξιωματικοί και 873.500 είναι βαθμολογίες.

 

Η Κίνα, οι Φιλιππίνες, η Ινδονησία, η Ρωσική Ομοσπονδία και η Ουκρανία εκτιμάται ότι είναι οι πέντε μεγαλύτερες χώρες εφοδιασμού για όλους τους ναυτικούς (αξιωματικοί και βαθμολογίες).

Υπό κανονικές συνθήκες, η ICS εκτιμά ότι περίπου 100.000 ναυτικοί εναλλάσσονται κάθε μήνα , με 50.000 αποβιβάσεις και 50.000 επιβιβαζόμενα πλοία να συμμορφώνονται με τους σχετικούς διεθνείς ναυτιλιακούς κανονισμούς, που διέπουν τις ασφαλείς ώρες εργασίας και την ευημερία του πληρώματος, έτσι ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να μεταφέρουν το παγκόσμιο εμπόριο με ασφάλεια.

Στο απόγειο της κρίσης αλλαγής πληρώματος το φθινόπωρο του 2020, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός του ΟΗΕ υπολόγισε ότι περίπου 400.000 ναυτικοί ήταν στα πλοία τους μετά τη λήξη της σύμβασής τους, ενώ άλλοι 400.000 ναυτικοί δεν μπόρεσαν να φτάσουν στη δουλειά.

Η κόπωση μετά από μεγάλες περιόδους στη θάλασσα έχει σημαντικές συνέπειες στη σωματική και ψυχική ευεξία αυτών των ναυτικών. Φυσικά, οι ναυτικοί μπορούν συχνά να εργάζονται 7 ημέρες την εβδομάδα και 10-12 ώρες βάρδιες σε ανθρώπινα πλοία, εκτελώντας εργασίες που απαιτούν συνεχή επαγγελματική προσοχή. Εργάζονται επίσης συνήθως μεταξύ τεσσάρων και έξι μηνών σε πλοία, ακολουθούμενη από περίοδο άδειας. Ωστόσο, εκτεταμένες περίοδοι στη θάλασσα, σε ορισμένες περιπτώσεις, πάνω από 17 μήνες , έχουν γίνει ρουτίνα ως αποτέλεσμα του Covid-19 και αυξάνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων επί του πλοίου.

Την 1η Δεκεμβρίου 2020, η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών ενέκρινε ψήφισμα που καλεί όλες τις χώρες σε όλο τον κόσμο να ορίσουν τους ναυτικούς ως βασικούς εργαζόμενους και να εφαρμόσουν πρωτόκολλα αλλαγής πληρώματος.

Έχει σημειωθεί πρόοδος στην αντιμετώπιση της κρίσης της αλλαγής πληρώματος μέσω σημαντικών προσπαθειών μεμονωμένων εταιρειών, διεθνών οργανισμών, βιομηχανικών ενώσεων, συνδικαλιστικών οργανώσεων, ΜΚΟ και ορισμένων κυβερνήσεων, αλλά η κατάσταση δεν έχει ακόμη επιλυθεί, καθώς πολλοί ναυτικοί παραμένουν παγιδευμένοι σε πλοία πέρα ​​από τη λήξη της συμβάσεις.

Με τις νέες μεταλλάξεις COVID-19 που εξαπλώνονται πιο εύκολα, ορισμένες κυβερνήσεις εισάγουν αυστηρότερα μέτρα για τους ταξιδιώτες γενικά και για τις αλλαγές των ναυτικών και του πληρώματος συγκεκριμένα, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε επιστροφή στην αβάσιμη κατάσταση που είδαμε πέρυσι.

Η αδυναμία αλλαγής πληρώματος αποτελεί σημαντική απειλή για την ακεραιότητα των θαλάσσιων αλυσίδων εφοδιασμού. Περίπου το 90% του παγκόσμιου εμπορίου μεταφέρεται με εμπορική ναυτιλία , η οποία μεταφέρει τρόφιμα στον κόσμο, ενέργεια και πρώτες ύλες, καθώς και κατασκευασμένα αγαθά και εξαρτήματα – συμπεριλαμβανομένων ζωτικών ιατρικών προμηθειών και πολλών προϊόντων που πωλούνται σε σούπερ μάρκετ.

Η GAC θα δημιουργήσει διευκόλυνση logistics στις ελεύθερες ζώνες του Κατάρ

Η GAC θα δημιουργήσει διευκόλυνση logistics στις ελεύθερες ζώνες του ΚατάρΗ GAC έχει υπογράψει συμφωνία με την Αρχή Ελεύθερων Ζωνών του Κατάρ (QFZA) για τη δημιουργία μιας εγκατάστασης εφοδιαστικής και γραφείου στην ελεύθερη ζώνη Ras Bufontas. Η συμφωνία με την GAC θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επέκταση των προσφορών εφοδιαστικής για το QFZA και το Κατάρ, ενισχύοντας τις αλυσίδες εφοδιασμού και ενισχύοντας τη θέση του Κατάρ ως παγκόσμιου κόμβου για το εμπόριο.

Εικονική τελετή

Στην τελετή εικονικής υπογραφής παρευρέθηκε ο κ. Ahmad bin Mohammed Al-Sayed, υπουργός κράτους και πρόεδρος του QFZA. Η συμφωνία υπογράφηκε από τον κ. Björn Engblom, Εκτελεστικό Πρόεδρο και Διαχειριστή Ομίλου GAC (μέσω τηλεδιάσκεψης) και τον κ. Lim Meng Hui, Διευθύνοντα Σύμβουλο της QFZA, παρουσία του κ. Abdulla Al-Misnad, Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου της QFZA.

Αειφορία & επιχείρηση

Η κατασκευαστική εγκατάσταση 27.000 τ.μ. πολλαπλών χρηστών, που πρόκειται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2022, θα κατασκευαστεί από βιώσιμα υλικά, που τροφοδοτούνται εν μέρει από ηλιακή ενέργεια, έχουν πολλά χαρακτηριστικά εξοικονόμησης ενέργειας και χρησιμοποιούν ανακυκλωμένο νερό στις λειτουργίες του.

Η αποθήκη θα εξυπηρετεί βασικούς τομείς, όπως τα γρήγορα καταναλωτικά αγαθά (FMCG), τα τρόφιμα και τα ποτά (F&B), τη μόδα, τον αθλητισμό, την ενέργεια, την αεροδιαστημική και την υγειονομική περίθαλψη. Θα διατηρήσει θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -18 ° C έως + 22 ° C για υποστήριξη λειτουργιών ψυχρής αλυσίδας και θα διαθέτει ειδικά επίπεδα ημιώροφος για δραστηριότητες υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, όπως συναρμολόγηση εξαρτημάτων, επανασυσκευασία και επισήμανση για την ενίσχυση των αλυσίδων εφοδιασμού των πελατών.

Οι θαλάσσιες και υπεράκτιες υπηρεσίες της GAC θα υποστηρίζονται καλά από το λιμάνι Marsa, το θαλάσσιο σύμπλεγμα στις ελεύθερες ζώνες του Κατάρ. Η λειτουργία του στο λιμάνι θα εξυπηρετήσει τις εταιρείες ενέργειας που δραστηριοποιούνται στα έργα επέκτασης του North Field.

Ο κ. Lim Meng Hui, Διευθύνων Σύμβουλος της QFZA, επαίνεσε τη συνεργασία και είπε: «Χαιρετίζουμε τη συνεργασία με την GAC και είμαστε στην ευχάριστη θέση να τους δούμε να συμμετέχουν στον όμιλο εταιρειών logistics στις ελεύθερες ζώνες του Κατάρ. Ο ρόλος των ελεύθερων ζωνών είναι να συνεργάζονται με εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες που χρειάζεται η τοπική και περιφερειακή αγορά μας, επιτρέποντάς τους να αναπτυχθούν και η οικονομία μας να αναπτυχθεί μαζί τους. Για να φέρουμε τις καλύτερες εταιρείες στον κόσμο στις ζώνες, εστιάζουμε σε τομείς όπου έχουμε ισχυρή πρόταση αξίας για αυτές τις εταιρείες.

Ο κ. Engblom πρόσθεσε: «Ως πρωτοπόρος της εφοδιαστικής συμβάσεων στην περιοχή το 1993, η GAC συνεχίζει να αυξάνει τις δυνατότητές της σε αυτόν τον τομέα σε βασικές τοποθεσίες παγκοσμίως. Αυτή η συμφωνία με τις ελεύθερες ζώνες του Κατάρ σηματοδοτεί ένα άλλο συναρπαστικό ορόσημο για την GAC καθώς συνεχίζουμε να επενδύουμε και να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας σε στρατηγικούς τομείς.

«Έχουμε δει μεγάλη ζήτηση για υπηρεσίες logistics της GAC, συμπεριλαμβανομένων ολοκληρωμένων λύσεων για τον ενεργειακό τομέα, και προβλέπουμε ακόμη μεγαλύτερες ευκαιρίες στο Κατάρ πριν από την παγκόσμια αθλητική διοργάνωση ποδοσφαίρου το 2022 και καθώς προχωρούν τα έργα επέκτασης του North Field. Το Qatar Free Zones είναι μια εξαιρετική βάση για τις λειτουργίες logistics των συμβολαίων μας στη χώρα από την οποία θα εξυπηρετήσουμε τους τοπικούς και διεθνείς πελάτες μας. ”

Βρίσκεται στην καρδιά της Μέσης Ανατολής, το Κατάρ είναι σε καλή θέση για να συνδέει αγορές σε τρεις ηπείρους – όλες τοποθετημένες σε απόσταση από τις Ελεύθερες Ζώνες μέσω του βραβευμένου αέρα και των θαλάσσιων λιμένων του Κατάρ που βρίσκονται ακριβώς δίπλα στις Ελεύθερες Ζώνες του Κατάρ, παρέχοντας βελτιωμένη πρόσβαση για την εφοδιαστική και άλλες εταιρείες.

Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση Mordor Intelligence [i] για την αγορά εμπορευμάτων και εφοδιαστικής, ο τομέας της εφοδιαστικής του Κατάρ προβλέπεται να αυξηθεί με ετήσιο 7% τα επόμενα χρόνια, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο. Η ανάπτυξη αυτή οφείλεται σε δύο παράγοντες: τις μεγάλες επενδύσεις σε υποδομές εφοδιαστικής, οι οποίες βοήθησαν στην καθιέρωση του Κατάρ ως σημαντικού περιφερειακού κόμβου για τις εταιρείες εφοδιαστικής. και μεγάλα εθνικά έργα, όπως το North Field Expansion και το Παγκόσμιο Κύπελλο Κατάρ 2022, τα οποία συμβάλλουν στην τροφοδότηση της εγχώριας ζήτησης για εξειδικευμένες υπηρεσίες logistics.

 

19 Φεβρουαρίου 2021

Το τερματικό έκλεισε

Λόγω της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών, το Buckeye Bahamas Hub έκλεισε χθες στις 22:06 ώρες τοπική ώρα (18 Φεβρουαρίου).

Οι καιρικές συνθήκες παρακολουθούνται στενά και θα παρέχονται ενημερώσεις καθώς αλλάζουν.

(Για πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρήσεις στις Μπαχάμες, επικοινωνήστε με το GAC Houston Hub Agency Center στη διεύθυνση hub.us@gac.com )

Πηγή: Elnet Maritime – πράκτορας δικτύου GAC

TERMINAL CLOSED

Buckeye Bahamas Hub, Bahamas

 

19 Φεβρουαρίου 2021

Ο κακός καιρός κλείνει  λιμάνι

Το λιμάνι του Ταμάν έκλεισε χθες το βράδυ (18 Φεβρουαρίου) λόγω της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών. Όλα τα πλοία αγκυροβόλησαν και απομακρύνθηκαν από την προβλήτα μέχρι τα μεσάνυχτα λόγω …)

BAD WEATHER CLOSES PORT

Taman, Russia

 

BERTHING PRIORITY FOR SUGAR VESSELS

India

MOVEMENT CONTROL ORDER EXTENDED

Malaysia

 

Testing of Autonomous Underwater Vehicle

Friday, February 19, 2021, Singapore

From 2 to 12 March, testing of an Autonomous Underwater Vehicle (AUV) will be carried out off St John’s Island. Mar 2021 to 12 Mar 2021.

According to the Maritime and Port Authority of Singapore Port Marine Notice No.012 of 2021, the testing will be conducted from 0900 hours to 1800 hours daily within the working area bounded by the following coordinates (WGS 84 Datum):

1) 01˚ 13.133’N / 103˚ 51.137’E

2) 01˚ 12.960’N / 103˚ 51.229’E

3) 01˚ 12.925’N / 103˚ 51.137’E

A workboat will deploy and recover the AUV. A safety boat will be in attendance at all times to warn and re-direct craft in the vicinity to keep clear of the working area.

Craft involved in the works will exhibit the appropriate local and international day signals.

 

When in the vicinity of the working area, mariners are reminded to:

  1. a) Keep well clear and not to enter the working area;
  2. b) Maintain a proper lookout;
  3. c) Proceed at a safe speed and navigate with caution;
  4. d) Maintain a listening watch on VHF Channel 68 (West Control);

and

  1. e) Communicate with West Control on VHF Channel 68 for assistance, if required.

For information about operations in Singapore, contact GAC Singapore at singapore@gac.com

 

Terminal closed

Friday, February 19, 2021, Buckeye Bahamas Hub, Bahamas

Due to deteriorating weather conditions, Buckeye Bahamas Hub was closed at 22:06 hours local time yesterday (18 February).

Weather conditions are being closely monitored and updates will be provided as they change.

(For information about operations in the Bahamas, contact the GAC Houston Hub Agency Center at hub.us@gac.com)

Source: Elnet Maritime – GAC network agent

Bad weather closes port

Friday, February 19, 2021, Taman, Russia

Taman port was closed last night (18 February) due to deteriorating weather conditions. All ships were unmoored and shifted off the jetty by midnight due to increasing swell of up to 2.5-3.5 metres.

 

Gale warning #16 is in force from 18 February 19:00 local time. SW winds are gusting 20-22 m/sec and sea swell is 1.5-2.5 m.

Adverse sea conditions are expected to continue until this evening.

For information about operations in the Taman, contact GAC Russia at taman@gac.com

Berthing priority for sugar vessels

Friday, February 19, 2021, India

India’s Ministry of Port, Shipping & Waterways has requested all major ports to accord berthing priority to vessels for export of Sugar, having productivity norms between 2750 MT to 3500 Mt per day

For information about operations at Indian ports, contact GAC India at india@gac.com

Movement Control Order extended

Friday, February 19, 2021, Malaysia

Malaysia has extended its Movement Control Order (MCO) until 4 March. Under the restrictions, inter-state and inter-district travels are only permitted with police permission for official requirements. Crew change formalities remain unchanged.

Crew changes in Bintulu are not recommended as Sarawak region has not relaxed its entry and exit rules. Arriving crew must quarantine in Kuala Lumpur for ten day, followed by another 14 days in in Bintulu for 14 days prior to being allowed to join the vessel. For leavers, 14 days quarantine is compulsory.

For further details and updates, as well as information about operations in Malaysia, contact GAC Malaysia at shipping.malaysia@gac.com

GAC is a global provider of integrated shipping, logistics and marine services dedicated to helping customers achieve their strategic goals at thehighest levels of quality, safety and compliance.

source Hot Port news from Gac

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

To Top