ΚΟΙΝΩΝΙΑ

SUPPLY CHAIN AS A CUSTOMER-Λύσεις για τον εκσυγχρονισμό της Εφοδιαστικής Αλυσίδας».

8 Ιουνίου: SUPPLY CHAIN AS A CUSTOMER. Λύσεις για τον εκσυγχρονισμό της Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Η αγορά προετοιμάζεται να συζητήσει στα Logi.C Special τις ανάγκες του Supply Chain όπως έχουν διαμορφωθεί το τελευταίο έτος

 

Ύστερα από το πρώτο digital Logi.C Special Event που έγινε στις 8 Απριλίου με 600 συμμετοχές και την υποστήριξη σημαντικών χορηγών, όπου εξετάστηκε η ανάγκη paperless λύσεων, τα LogiC special επιστρέφουν την Τρίτη 8 Ιουνίου, με την αγορά να ετοιμάζεται να αναλύσει τις ανάγκες του Supply Chain όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί το τελευταίο έτος, στο event με τίτλο “Supply Chain as a Customer. Λύσεις για τον εκσυγχρονισμό της Εφοδιαστικής Αλυσίδας».

Εταιρείες παροχής τεχνολογικών λύσεων, material handling, συμβουλευτικές εταιρείες που έχουν προβεί σε πλήθος ανακατατάξεων σε αποθηκευτικούς χώρους το τελευταίο έτος, 3PL κ.ά. μας περιγράφουν ποιες ήταν οι ανάγκες που διαφοροποιήθηκαν με την έλευση της πανδημίας και έκτοτε, και πώς αυτό έχει μεταβάλλει και τη ζήτηση σε διάφορου τύπου προϊόντα και υπηρεσίες στην εξυπηρέτηση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Τι αλλαγές φέρνει το e-commerce, στην οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας; Τι αναπροσαρμογές χρειάστηκαν οι αποθηκευτικοί χώροι; Πώς άλλαξε ο ρόλος των 3PL; Τι ρόλο διαδραματίζουν στις αλλαγές αυτές τα «έξυπνα» συστήματα οργάνωσης της αποθήκης; Μήπως βλέπουν πλέον με άλλο μάτι τις επενδύσεις σε ρομποτικά συστήματα και αυτοματισμούς οι επιχειρήσεις, αλλάζοντας τον προσανατολισμό τους και το επενδυτικό τους πλάνο; Εν τέλει, ποιους από τους προμηθευτές της χρειάζεται σήμερα περισσότερο από ποτέ η Εφοδιαστική Αλυσίδα;

Αυτές και άλλες απαντήσεις θα δώσουν οι συμμετέχοντες σε πάνελ παρουσιάσεων υπό τον συντονισμό του SC&L magazine, ενώ οι ίδιοι οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να παρέμβουν στη διαδικασία, θέτοντας ερωτήματα,  απαντώντας σε πολλαπλά Polls, από τα οποία θα προκύπτουν και οι κύκλοι συζήτησης του β’ πάνελ στρογγυλής τραπέζης υπό τον συντονισμό και τη συνδιοργάνωση της Optilog Advisory Services.

Στο β’ πάνελ συζήτησης, υπό τον συντονισμό του Δρ. Βασίλη Ζεϊμπέκη από την συνδιοργανώτρια Optilog Advisory Services και με την ενεργή συμμετοχή του κοινού που θα καλείται να αποτυπώσει τη γνώμη του σε 3 διαδοχικά polls, θα πάρουν την σκυτάλη οι εκπρόσωποι των Optimum, Ortec, Celestino, Cargo360, IBLS απαντώντας σε μια σειρά θεματικών ερωτήσεων και σκιαγραφώντας έτσι, τις αλλαγές στη Σύγχρονη Εφοδιαστική Αλυσίδα, του όχι και τόσο μακρινού μέλλοντος.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές

https://www.supply-chain.gr/8-%CE%B9%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85-supply-chain-as-a-customer-%CE%BB%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF/

Μεγάλοι Χορηγοί  Entersoft  | GS1 Association Greece

Χρυσοί Χορηγοί Telenavis | UTILIZE

Χορηγοί οι Cima Software | IBLS | Ανθουλάκης-SMARTRANS

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

To Top